Keskusteluissa nyt
- Miten suhtaudut seuraaviin asioihin? 24.6.2026Miten suhtaudut edellisen antamaan asiaan? Onko suhtautumisesi positiivinen, negatiivinen, neutraali vai jotain muuta? Keksi myös uusi asia seuraavalle 🙂 Esim. Imetys? Positiivinen. Syrjintä? Click to expand... Negatiivinen. Hiusten värjääminen? Click to expand... Ensimmäinen saa siis vastata hiusten värjäämiseen 🙂
- Yleinen keskustelu 24.6.2026Täällä voitte keskustella kaikesta, mikä ei kaipaa omaa ketjuaan. Voi liittyä tai olla liittymättä odotukseen! Uusia ketjuja saa tietenkin kaikki helmikuiset aloittaa vapaasti, ihan mistä aiheesta vain haluaa keskustella. Jokusen ketjun tulen teille raskauden edetessä aloittamaan - ellette ole itse ehtineet tehdä vastaavia ensin.
- POKS! Täydet raskausviikot ♡ 24.6.2026Tänne ketjuun voi poksua täydet raskausviikot! 4+0, 5+0, jne. Poks!
- Helmikuisten plussatestien kuvia 24.6.2026Tänne voitte halutessanne laittaa positiivisten raskaustestien kuvia ja iloita niistä yhdessä. Onnea plussanneille! Kuinka monta testiä teit?
- Lähtisitkö tai tekisitkö… 24.6.2026Näiden leikkien innoittamana kokeilen tällaista ketjua, jossa kysellään, mihin toiset ovat valmiita. Voi kysyä kaikenlaisia, niin yllytyshulluutta kuin arkista kestävyyttäkin vaativia asioita. Vastata voi kyllä/ei, tekisin/en tekisi tvs., saa halutessaan myös perustella. Sen jälkeen kysyy seuraavalta jonkun toisen tekemisen/asian. Katsotaan, lähteekö muita mukaan. Minä aloitan. Lähtisitkö kuudeksi tunniksi poimimaan käsin mansikoita?









































