Mistä on pojat ja tytöt tehty?

Syö kevyttä ruokaa hedelmöittymisen aikaan ja saat todennäköisemmin tytön. Kun syöt tuhdisti, saat pojan.
Vauva

Poika tuli.

Odottavan äidin ruokavalio saattaa vaikuttaa sikiön sukupuoleen. Näin väittää tuore Exeterin ja Oxfordin yliopistoissa tehty tutkimus.
 
Raskaasti hedelmöittymisen aikaan syöneistä naisista 56 prosenttia sai poikalapsen. Vähäkalorisella ruualla olleista pojan sai vain 45 prosenttia.
 
Tutkimukseen haastateltiin 740:tä ensimmäistä lastaan odottavaa naista, jotka eivät tienneet etukäteen sikiön sukupuolta.
 
Tutkimuksesta kertoi YLE Uutiset.
 
 
Lue myös:
 



Lähetä kommentti
 
Nimesi:
Otsikko:
Kommenttisi:
Kirjoita tähän, mitä näet yllä:
Kommentteja yhteensä: 4
höpö höpö juttu...
Kirjoittaja Mira 11.05.2010
Taitaa olla ihan höpö höpö juttu tuo äidin syömisjuttu! Eikös se ollut että se miehen siittiön kromosomi sen sukupuolen määrää... Kaikenlaisia tutkimuksia tekevätkin... :)
Lähetä kommentti | Ilmoita asiaton viesti
Tyttö vai poika?
Kirjoittaja Tiia 04.01.2010
Minä ja lapsen isä saadaan tietää luultavasti lapsen sukupuoli 4.päivän päästä (: Jännittää.Mutta Meille se on aika sama,kuhan lapsi on terve. Olen nyt 5kuulla ja isukki toivois tyttöä.
Lähetä kommentti | Ilmoita asiaton viesti
tuhdisti syönyt
Kirjoittaja Pinja 18.09.2009
luultavasti poika tulossa jos vertaa tähän artikkeliin ja ultran tekijän sanoihin :D
Lähetä kommentti | Ilmoita asiaton viesti
aivan..
Kirjoittaja mui 16.10.2008
Tieteen nimissä voi näköjään tehdä minkälaisia tutkimuksia tahansa..
Lähetä kommentti | Ilmoita asiaton viesti

Päätoimittaja: Petra Houghton
Toimittaja: Jarkko Uro
Avustajat: Hanna Brockman, Jaana Kinnari


RSS-feed www.vau.fi

tarjoaa tukea vanhemmuuteen Vauvan odotus- ja Vauvan syntymä -opaskirjoissa ja Vau.fi-verkkopalvelussa sekä lapsille oikeita kirjoja oikeaan aikaan Vaukirja-kerhossa. Autamme lapsia ja vanhempia kehittymään yhdessä. Sandviks – Enriching young minds.